~LeeYa~

Saturday, December 18, 2010

tarikh keramat

Salam Selamat kepada semua....
18 dec 2010 adalah tarikh keramat hidupku, kerana..........................................................................
pada pagi ini, mak abah menghantarku ke satu tempat....dalam perjalanan, aku senyap sahaja..seribu satu rasa yg aku rasakan..pening, nerves, seram sejuk, happy, risau..pendek kata..semua lah... lalu, seperti biasa, naluri ibu mesti la pelik tgk anaknya senyap je..slalunya kepochi..bertanyalah beliau kepadaku.."nape kakyong, senyap je"..lalu ku jawab "nerves mak"...aduh, automatik terus kedua mereka ketawakan ku...hehehee..aku pun sengal..nak g UiTM je, 3 tahun da berkampung kat situ, tetibe nerves lak..hehehee...lepas park kete kat parking bertingkat, aku pun g la cr tempat nak mula pendaftaran..bagus, wat kad matrik dlu..then medical counter, after that, faculty's counter..tgh2 cari2 barisannya, da nmpk dah..Dr O..ngehehee..sengeh je tgk die..selesai semuanya, tepat jam 10 pagi, aku menjadi pelajar UiTM kembali..taklimat petang td, di mulakan dengan bacaan Al-Fatihah..kemudian, terus dgn nyanyian lagu UiTM..keduanya..wah, semangat la, apa lg...meremang gak..sayang giler kat UiTM..hhhehee...syg APB...ok2..yg aku tau..Isnin ni da kna jumpe Dr Othman kat opis die dah..meaning, da kna start wat research...good luck to me..dapat lak nanti dr D jd supervisor...wah..Heaven giler...

No comments:

Post a Comment