~LeeYa~

Monday, April 4, 2011

~C.L.A.I.M~

wahai encik claim
datanglah kepadaku..
kalau bukan february & march pun,
february alone pun takpe la
without you wahai encik2 claim...
pening aku nak bayar duit sewa umah..
pening aku setiap kali berada di stesen minyak
(saga ni byk mkn ok..miss encik kancil T_T)
setiap kali berada di kedai makan...
(apa je mknn yg murah kat shah alam?)
setiap kali berada di rumah dan buka almari makananku..
kenape?
sebab da hampir kosong!
setiapkali membasuh baju2 ku...
kenapa?
sebab da nak abes la...
wah claim...
without you, slipar i yg da lama jahanam smpi skang tak berganti lg tau..
da la tu je satu2nya selipar yg aku ada...
takkan nak kua mkn pun nak pkai high heels..
ye ye..tau, parents ku bg duit sementara ko ta dtg lg..
tp smpi bila aku nak harapkan duit mereka?
wahai encik dan puan bendahari...
mintak tolong la sangat...
thats our only resource ok..
keje nak soh buat..
sometimes even kna travel...
(last month two weeks kena g p.alam & p.perdana)
(duit minyak ada nak bg?)
i need the money
not to go shopping..
i need the money
to buy the necessities stuff
like what?
let's see
1: my sabun mandi da na abes
(i can only use certain product punye sbb my skin sgt2 sensitive)
2: softener da tggl sket...
3: stock makanan and minuman
4:selipar
(takkan asyik nak pkai flat and heels)
5:stationary
6:ubat gigi
see..mende2 ni mmg nmpk mcm skit..tp, bila total up..
korg pun tau harga brg2 skang mcm mana kan?
ok..bukan niat nak membebel2 around like an old lady..
tp...
if any of u berada di tempat saya
mesti anda juga akan rasa stress di situ..
T_T


1 comment: