~LeeYa~

Wednesday, October 6, 2010

..::Arahan Siapa??::..

suatu waktu dahulu, aku di beritahu bahawasanya, sekiranya aku perlu membuat salinan fotokopi untuk tujuan mengajar, aku hanya perlu ke pejabat dan mengisi borang...
jadi, pada suatu petang yang sunyi, aku pun pergilah ke opis, tujuannya, mau wat salinan fotokopi la...so, aku pun amek la borg, isi2 apa yg patut..then utk mendapatkan kepastian apa yg telah ku isi itu betul mengikut piawaian iso, aku pun bertanya la...skali, soalan yg ku terima "awak nak fotostat apa??" aku dgn tenang menjawab, buku....then, dgn nada yg agak keras..beliau membalas " utk apa??? atas arahan siapa???" and i was like...what theee....dengan nada memerli aku pun menjawab semula " utk STUDENTS kelas saya"..then die dgn muka terkejut..owh..haa, tanya org tu...die kerja kat unit tu..

hello, eventhough you tak knal who i am..that is sooo not the way to communicate ok....apa la salahnya kalau tanya..ermm utk apa ni ye ?? awak terima arahan tk fotostat ni dr sape?? awak student ke?? ni tak..pakai jerkah jee...ai, kalau sy student, saya tak masuk la bahagian opis tu..and i will wear COVERED shoes...ishh..

2 comments: