~LeeYa~

Saturday, October 16, 2010

itulah hakikatnye

kadang2..
aku rasa mcm
org tak paham aku...
tp...
aku pun tak paham diorg(sape2 je la kan)..
and,
kadang2...
aku pun tak bg peluang utk org kenal aku
so, bukan salah diorg gak
tp..
salah aku ke???
ermmmm...
(pikir smpi ke sudah tak abes ni)
well, aku rasa
sebagai manusia (sbb aku pun)
bila org ta bg ruang utk kenal diorg
kite masih perlu berhati2..
sbb kite tak kenal org tu mcm mana...
kalau salah langkah...
mau perang dunia
hahaha
(betul la kan)
tp, itulah....
setiap manusia punya pelbagai cara dan ragam
kite sebagai individu
punyai persepsi sendiri...
pada diri ku sendiri..
ingatlah pesan ini..
tak semua org boleh terima caramu..
jd, adaptlah..
but, jgn terlampau adapt
smpi kepala dipijak2...
pada readers (kalau ada yg baca)
terpulang pada anda untuk menilai diri saya
itu hak anda..

1 comment:

  1. salam :)

    hee not in the very rite position utk menilai siapa2... sbb hakikatny kita sama ^^

    yg berbeza itu taqwa kita yg hanya Dia yg tahu...
    even Allah juga tak nilai kita dgn kadar segera (sebab hari pengadilan dan penilaian itu di akhirat nt)
    dan masih mmberi kita peluang utk memperbaiki diri agr kita tetap dlm redhaNya suatu hri nt..

    Allah hu'Alam :)

    ReplyDelete