~LeeYa~

Sunday, May 23, 2010

Another day out~~


Half day out ngan my bestfriend since Form 1...

Her name = Noor Akmawati..

the plan was, aku pegi lepak2 kat rumah die je..

but then, mama ajak lak pegi lepak breakfast

well, not breakfast..brunch..hehe

pusing2 la ikot kete kak ayu (yg baju kelabu)

rupanya pegi makan kat Oldtown

and..tak sangka lak leh jumpe membe seperjuangan kat sana

member sama2 VOP kat tempat praktikalku..

tak tau lak die da keje kat gebeng

hehehe..tp ta smpt lak nak snap gmbr

then, g ECM amek kak ngah and anak2 die before blk I/M

sambung2 lepak...then aku pon blk..

sesampainye di rumah, aku pon msg la kema..

"aku da smpi..thanks blanja mkn"

hahaha..die kata aku merempit..kejap ngat smpi umah..

then..die pon da gerak blk KL..

esok mau keje katanya..

Kema, bila lagi kita akan jumpe ehh?

take care tau..

No comments:

Post a Comment