~LeeYa~

Tuesday, May 25, 2010

..::Friendship::..

Friends
they would go,
as fast as
they came..
sedih..
yup, mmg sedih...
aku tatau la mana salah silap aku..
all that i've known..
aku da wat yg terbaik..
aku da cuba jadi kawan yg baik..
aku try utk ingt diorg dlm setiap apa yg aku buat..
but it seems...
sia-sia...
mulanya aku ingat perasaan aku je..
but, it seems mcm betul je..
yelah..
nama aku hanya muncul bila dlm kesusahan..
bila tgh senang lenang..
tgh bahagia...
nama aku mmg tak penah muncul...
takpe la..
lepas ni..
just ignore me..
erase my name from your memory...
i dont want ur friendship
if i mean nothing to you..
takde paksaan dlm berkawan..
tak perlu rasa terpaksa..
tak perlu rasa mcm perlu
kalau hati tak ikhlas..
andai aku pernah wat salah dan silap..
dr mula kite berkawan, smpi sekarang..
aku mintak maaf..

3 comments:

  1. tak tujukan pada sape2...
    no name is mention..
    kalau "that person" rasa i'm a bad ass..
    ok, that explained everything..

    ReplyDelete
  2. ramai lagi org diluar sna yg sudi jd kwn u...

    ReplyDelete